sâmbătă, 1 martie 2008

Primavara Devii Liber !

Suntem tineri si nu vrem sa pierdem darurile de pret ale varstei: energie, dorinta de a pune umar langa umar pentru a merge inainte, sclipire-n ochi, speranta… Speranta de a da Iasului valoarea pe care o merita… Incredere in noi insine, in echipa, in ieseni… si vrem sa te contagiem de tinerete! De tinerete, de libertate, de primavara! Caci, alaturi de noi, in aceasta primavara devii liber! In martie, descreteste-ti fruntea, zambeste spre lumina, primeste gandurile noastre bune! Suntem siguri ca ai si tu ganduri bune! Impreuna, pentru Iasi! Nu te sfii si da sfoara-n Iasi alaturi de noi… Si nu uita: primavara asta devii liber! Practic, nu asta vrei? Primavara… si… libertate??

12 comentarii:

Gheza spunea...

azi am participat la deschiderea acestei campanii si mi se pare foarte ingenioasa si sper ca tineri sa intre pe acest blog sa isi exprime "of-urile", doar vorbind despre probleme ele se pot si rezolva. suntem tineri si avem nevoie de libertate,...si cand avem ocazia sa si profitam de ea;)..voi mai reveni cu comentarii !!

Teo spunea...

A venit primavara...sa devenim cu totii mai liberi sa ne exprimam dorintele, necesitatile si asteptarile! Luna Martie e un bun prilej pentru noi, tinerii ieseni sa incepem sa ne facem auziti!
Sa aveti cu totii o Primavara in care sa Deveniti Liberi!

Anonim spunea...

campania asta e condusa tot de Serban si alde Movila?
care sunt tinerii aia pe care sanchi ii scoateti in fata? nu cumva tot o masca falsa a lui Carlan?

OTPDL spunea...

de unde stii tu ca in aceasta campanie sunt bagati "si alde Movila?" ? Este o campania a Tineretului Democrat Liberal.

Anonim spunea...

ma bucur pt ca a aparut acest blog si sper ca voi putea spune tot ce cred eu despre politicienii din judetul nostru, indiferent de apartenentza politica. Bafta!
ps. sper sa fiti seriosi cu acest blog

Anonim spunea...

felicitari pt actiunea de 1 martie sunteti singura organizatie de tineret care a facut o actiune de 1 martie -( cel putin asa stiu eu )
ati inceput bine dar trebuie sa fiti mult mai activi deoarece Oprea trebuie ajutat sa ajunga primar

Anonim spunea...

felicitari pt actiunea de 1 martie sunteti singura organizatie de tineret care a facut o actiune de 1 martie -( cel putin asa stiu eu )
ati inceput bine dar trebuie sa fiti mult mai activi deoarece Oprea trebuie ajutat sa ajunga primar

djcosty spunea...

Cu ocazia venirii primaverii va urez la toti o primavara cat mai frumoasa plina de veselie fericire, mie mi sa parut actiunea asta de 1 martie foarte tare datul martisorului e ceva fain am impartit si eu martisoare de la partidu nostru si lumea era foarte incantata ca noi tinerii dam martisoare iar campania Primavara Devii Liber e ceva super super dragut blogu am sa mai dau commenturi

Anonim spunea...

dar nu suntem liberi ?

Anonim spunea...

Ideea cu sloganului e foarte ingenioasa..desi e sezonier..va voi urmari sa vad ce slogan afisati la vara, apoi toamna si tot asa..am incredere in voi. Mult succes!

Anonim spunea...

"dar nu suntem liberi ?"- clar suntem liberi, insa vezi si tu ca se intampla ca aceasta libertate a noastra sa fie ingradita tocmai de conditiile exterioare limitate... aici trebuie sa ne creem calea spre adevarata libertate :)

Madalina Tudose spunea...

Ne-am pierdut cumva libertatea in ultimul timp si o sa ne-o redati voi...suntem oameni liberi in cuget si simtire si nu avem nevoie'sa devenim liberi' cam prost slogan, fara suprare....